söndag 21 augusti 2011

Tilda

Jag känner att det finns mycket Tilda i scrapbooking världen. Magnolia Tilda och Panduro Tilda som på detta kortet. Jag gillar båda Tilda, jag gillar verkligen Panduros Tilda papper, jag använder det mycket på mina alster =).
Detta kortet är till min svägerska (makens sida) hon fyller 20 år. Jag kan lägga upp det här för jag vet att hon inte har min blogg adress men från och med detta kortet kommer hon ha det. =P
Papper från Panduro, Maja design, halvpärlor och blommor från WOC, Tilda från Panduro, snöre och nålar från mina gömmor.
Detta är även till en skissutmaning på WOC's challenge.

Tilda har fått glitter på sina vingar

Det är något med vimplar som gör att det ser så festligt ut. Jag har distressat kanterna



Drog ur en sida ur ett anteckningsblock och använde att skriva på

Och baksidan
Hoppas ni har haft en bra helg och att veckan blir underbar!

1 kommentar:

  1. Wow! Så flott kort!
    Likte veldig godt motivet og mønsterarkene du har brukt!
    Takk for at du deltar hos WOC denne uken.
    KLem Anne

    SvaraRadera