onsdag 23 september 2015

Saga inspiratör

Hejsan hoppsan.
Här kommer ett inlägg från en som kan titulera sig Saga-inspiratör. Jag fick frågan igår och jag hoppade av glädje. Och vips och hejsan tjillevippen så har jag gjort min presentation och mitt första inlägg ligger ute på Sagas hemsida. Det är ljuva Jenny på ScrapochTing som som gör dom fina Sagorna och jag är så stolt att hon fråga just mej. Vilken ära!
Mitt uppdrag kommer gå ut på att jag använder Sagastämplar och gör ett inspirerande alster en gång i veckan, vilket för mig är onsdagar, och gör ett alster inför varje månadsutmaning. Rätt och slätt. Exakt ett sånt uppdrag jag vill ha där jag får utlopp för min kreativitet. :D

Till mitt första inlägg har jag valt att inspireras av Halloween-utmaningen som SagaStamps har igång, var med du med. På ScrapochTings webbshop finns digitala bilder som du kan skriva ut och färglägga, snabbt och smidigt. Men vill du ha en ordentlig stämpel så finns det med, speciellt om du vill embossa eller kanske maska med dina andra stämplar.






För att se vilka pennor och andra produkter jag använde besök mitt inlägg på SagaStamps.

Till oändligheten och vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar