onsdag 26 december 2012

Julkort

God fortsättning på er, hoppas ni har haft en bra jul :). Vi har firat i dagarna två och skulle egentligen fira idag också men kroppen vill annat :/. Anton var febrig igår och jag har blivit förkyld och så spökar ryggen också. Men Anton är bättre och leker med alla julklappar han fick, han är verkligen i himmelriket, och jag kurerar mej i soffan för att klara av att göra 7 dagar i sträck på jobbet (jobbade julafton och juldagen också).


Jag hoppas ni orkar med lite mer jul för här kommer de två andra julkorten jag gjorde till min andra vårdtagare.  :) Korten är tagna med min mobil så det är inte så bra skärpa, men håll tillgodo.







Hälsningen hamna på höger sida under swirlen

Jag avslutar med att visa ett kort på vår Disney gran ;), man försöker hitta en varje år och i år lyckades vi bra  tycker jag :). Vi behövde inte gå långt in i skogen för att hitta denna skönhet. När granen var klädd så var Anton helt till sej och tyckte granen var så fint, han sa till och med god natt till granen den kvällen när den blev klädd. Vår lille sötis.



GOD JUL
<3 <3 <3

3 kommentarer:

  1. Det var två fina kort som du har gjort. Jag hoppas att din rygg är bättre. Det var roligt att du tyckte om smällkaramellen som jag har gjort och det är klart att du skall få mallen. Om du är snäll och mejlar din adress till mig så skickar jag mallen till dig. Ha en bra dag. Kram Nina ninathord@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Snyggt kort och en stilig gran. Jag har också åkt på en förkylning.Ligger här i sängen och försöker bli frisk. Ha det bra Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    vilken härlig gran ni har hemma hos er =)
    Jättefina kort du gjort, supermaffig och snygg rosett på kort nr 2. Härliga insidor och snygga detaljer!!
    Såg att du önskade veta hur man gjorde sådana smällkarameller =) Har en tutorial i min blogg om du vill pröva, superroliga att göra och använda som förpackning.
    Kram Iffa

    http://iffasscrap.blogspot.se/2011/09/smallkaramell.html

    SvaraRadera