lördag 16 mars 2013

Salebys minimara

Idag har jag, Pernilla (jag har sagt åt henne att blogga :P) och Helene varit på minimara i socken Saleby. Super roligt, som vanligt(!) och vilka scrappare det finns, lika vackra alster visas upp och görs som vanligt (!).
Eftersom det "bara" var en minimara hanns det bara med en tävling, en skisstävling. Jag älskar skisser och tycker det är himla roligt att göra efter och se allas olika tänk vid en skiss.





Och hör nu, jag har lite flow just nu :O. Jag kom delad första plats! Jag är jätte glad för de som röstade på min LO och för att jag hade turen att genom lottning komma ETTA(!). Man blir väldigt peppad när man går och vinner oavsett om det är första, andra eller tredje plats. Pernilla hade turen att komma på tredje plats, hoppas hon lägger ut ett inlägg om det. :)

Och tack till Salebyscrapparna för en fin dag och hoppas det blir fler. :D

1 kommentar: