söndag 21 april 2013

Latsidan

Nu var det nästan en vecka sedan jag blogga och nä jag har inte legat på latsidan vad det gäller pysslandet. Det har mer blivit så att jag inte orkat blogga ;).
Visar ett beställningskort där mottagaren blir 100, det är Tomas farfars moster. En alert dam enligt Tomas farmor.

Önskemålet var ett kort med en ung dam på och rivna kanter.
Papper från Panduro och Gekås. De blå banden är från ica maxi, sett dem hos många bloggare och nu slog jag till jag med. :P Blommor från WOC och pyhobby. Bilden är utskriven från internet på akvarellpapper.


Fjärilen är pion design

Äntligen har jag hittat mina sigill på datorn!
Hoppas beställaren och mottagaren blir nöjd, jag blev det iallafall :)

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert kort och pappren är helt underbara. Ha det så bra. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. 100 år det är inte illa. Kortet är jättefint. Både på in och utsidan. Kram

    SvaraRadera