tisdag 6 augusti 2013

One of a kind

Det är inte mycket man hinner sitta framför databordet och blogga, mycket roligare med barnen eller sitta och pyssla när de små har lagt sej :D.

En LO till scrapidoos sommarskiss. Jag har lurat på denna länge och blev nöjd med resultatet. :)

En gammal tidning bakom fotot

Splatter, mist och så har jag tagit lite färg på ett glas och tryckt lite här och där.

Stämpla några gånger med datumstämpeln

"Glasringen" runt jordgloben och globen fick crackelaccent på sig
 Jag vann sommarutmaningarna hos scrapptorget :D. Och jag fick en gästplats i september månad :) Håller på med en LO till mitt ena inlägg. Så skoj!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till din vinst. Inte förvånad för du är väldigt duktig.
    Fin Lo du gjort. Tiden med barnen går så fort. Snart har dom skaffat tjej:)) Mattias är nästan aldrig hemma längre.Tur jag har barnbarnen. hi hi. Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du ville vara med i vår utmaning och jag förstår att du blev nöjd, för den här layouten är jättefin!

    /KatarinaR DT hos Scrapidoo

    SvaraRadera
  3. Vilken fin layout du har gjort!

    SvaraRadera