torsdag 12 maj 2016

Therese - älvan

Hej!
Idag visar jag ytterligaren en LO som jag gjorde till Internet scrapträffen på facebook för ett par veckor sedan. Till denna utmaningen skulle man använda minst tio stycken olika stämplar.
Jag bestämde mig att göra en LO med ett kort på mig från när vi var i Mellanfjärden och Trolska skogen 2014.



Jag har på den här LO'n använt mig av färgpigmentet brusho och vatten för att göra lite stänk här och där och sedan gått loss med tio olika stämplar av märken Inkido, youdo, MakeitCrafty, Magnolia, Gummiapan och ett okänt märke.



Jag har också tagit embossing pulver i brons och clear. Jag har även strösslat på enamel gold embossing.


Jag har också blandat till modellingpaste med lite brusho pigment för att få pastan grön för att sedan använda en prickig stencil. :)


Mönsterpappren kommer från Kaisercraft och Majadesign.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar