söndag 15 januari 2017

KennyK Guest

Hej!
Idag visar jag mitt första kort som gästdesigner hos KennyK. Det är alltid en ära att få titeln designer även om det bara är för en period :). KennyK är en av mina favorit stämpeltillverkare och dom har lite mer tuffa stämplar.
Men till idag visar jag ett kort med en av dom snällare motiven, design teamet fick i utmaning att skapa något med temat nytt, eftersom vi har gått in i ett nytt år.
Jag valde att använda den nyaste stämpeln i shoppen 'Lucy' en stämpel som är gjord efter ett gammalt foto på en tjej från designteamet. Och KennyK gjorde den speciellt till hennes födelsedag :D Så otroligt roligt, något jag skulle vilja ha också ;) Och jag fyller jag ju år i april, hehe, just saying :P

Men här har ni mitt kort :)



Lucy är färglagd med copics:
Hud: E000-50-21-04 R20-22-32
Hår: YR20-24-27 E39-59
Klänning: G21-94-99, YR27-24-23

Hoppas ni gillade kortet och glöm inte att gå med i facebook om du inte redan är det och bli medlem i KennyK gruppen. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar