söndag 12 november 2017

Farsdag hos Copic

Hej
Idag är det farsdag och det firar vi inne i Copic bloggen med att visa farsdags kort. :)
Jag har två skakkort till er som jag har gjort till min pappa och morfar.
Jag har använt mig av motivstämpel My favorite things - You Gnome Me
När jag gör mina skakkort så använder jag mig av gamla Project Life sidor som jag klipper isär och värmer ihop med min fusetool. Och alla banden kommer bland annat från kläder (ni vet dom där siden banden som är i tröjan vid axlarna).


Copics jag har använt
Hud: E0000-000-00-21-11-04 Blender
Skägg: C00-1-3 Blender
Grön: YG91-93-95-97-99 Blender
Röd: R0000-00-14-24 E09-18-79 Blender
Skjorta: W00-1-3-5 Blender



Spana in dom andra inspirations alstren i copic bloggen
<3

Jag är med i följande utmaningar
Wonderful Wednesday - Kraftin Kimmie Stamps
Recycled - Aurora Wings (Recycled ribbons and Project Life pages)

1 kommentar:

  1. What adorable projects and fabulous recycling, Therese! Love the cute gnomes and bright colors. Fun shakers, too. I'll bet your father and grandfather were thrilled. Thanks so much for joining our Recycled challenge at Aurora Wings. xxD

    SvaraRadera