fredag 19 januari 2018

Här ska det firas

Hej!
Jag har gjort ytterligare ett kort till Kraftin Kimmies Stamps Online Krop på Facebook.
Denna utmaningen gick ut på att använda en stämpel som man inte har använt förut och denna stämpeln är en sådan.
Den kommer från KKS och heter

Let's Celebrate!



Jag har stansat ut ett födelsedatum i bakgrundspappret och använt den negativa delen (allstå inte sifforna som stansats ut.)



Jag har använt mig av copics för att färglägga
Hud: E000-00-11-13 W5
Hår: E41-43-44
Kostym: N3-5-7, för att göra ränder har jag använt colorless blender
Flaska: YG61-67-69 G99, YR21-23-24-27 E15-18

Jag är med i följande utmaningar
Brand new stamp - KKS Facebook
Anything goes - KKS Blog
Anything goes - Copic UK Official Group Facebook
Anything goes - Aurora Wings Challenge Blog



2 kommentarer:

  1. Great card! I really like the use of negative numbers with the dotted paper behind.

    SvaraRadera
  2. Brilliant design and what a fun stamp. Thanks so much for joining our Anything Goes Challenge at Aurora Wings. xxD

    SvaraRadera