fredag 22 april 2011

Hej hej!

Nu har jag börjat blogga igen. Men denna gången ska jag inte ha några måsten, jag bloggar när jag har tid och lust. Nu är lusten stor på att blogga, kan det ha något att göra med våren som inspirerar?

Bloggen kommer innehålla mitt pyssel liv, eller vad man nu ska kalla det. Scrapbooking, kortmakeri, bakning. Det kommer även handla lite om mitt liv som mamma, fru och om gården vi bor på.

Jag kommer återkomma med lite mer om mej. Men jag vill inte ha denna blogg så personlig utan ska mest handla om mina hobbies. Jag kommer inte lägga ut bilder på min son som det verkar nu och anledningen är att jag tycker han ska själv få bestämma när han är gammal nog om han vill finnas på internet eller ej. Jag kommer därmed censurera LO's (Layouts) med kort på honom. Jag hoppas ni ska tycka bloggen är intressant och att ni finner inspiration liksom jag gör hos många bloggare.

Tack för mej denna gång!
Jag avslutar med en bild på Katten Mia

1 kommentar:

  1. Välkommen till bloggvärlden då!! :D
    Det ska bli spännande att se vad du hittar på!

    SvaraRadera