måndag 15 augusti 2011

Tomas 25 år

Maken fyllde 25 år i lördags, självklart får han ett kort.
Papper från Pion design Skärgård, blommor och löv nålar från WOC, charm från ett kasserat armband. Flygplanet har jag skrivit ut. Flygplanet blev det för själva presenten var att få flyga flygplan, inget sånt här men ändå uppe i luften. =P
Jag har gjort ett snett stafflikort och liftat Scrappeskreppe's kort. Jag blev nöjd och Tomas blev glad. =D


25 har jag skrivit ut och sedan stämplat med distressen och målat med Promaker sandstone

Blommorna har jag distressat och de små har jag även doppat i kaffe eftersom de var vita från början.

De stora blommorna var i beige så de distressa jag bara

Snett stafflikort

2 kommentarer:

  1. Jättehäftigt kort! Kul med "kaffeblommor" :)
    Har bara testat det på en tag innan!

    ha de toppen!

    SvaraRadera
  2. Kjempestilig kort!!! Og så gøy at du har liftet et av mine - tusen takk, det jeg setter stor pris på :)
    Ha en flott uke! Go'klem fra Lena Katrine

    SvaraRadera