söndag 28 augusti 2011

Vikt lampskärm

Panduro ska skapa en ny hemsida och inför releasen har dom en tävling där man ska skapa något annorlunda av en eller flera produkter från Panduro.
Mitt bidrag är en lampskärm med papper från Panduros Tilda kollektion. Jag har vikt och vikt sedan använt min öljettstans för att göra hål som jag sedan trädde ett snöre i. Sedan satte jag den bara över en trådstomme och tada så blev det en skärm
Det kanske inte blev den bästa men den fungerar som en lampskärm i alla fall. Nästa gång ska jag inte använda dubbelsidigt papper och inte så tjockt heller för det var lite svårt att vika.
Har du facebook konto så får du jätte gärna gilla mitt bidrag. Man kan vinna presentkort på 5000 kr om man blir etta eller 1000 kr om man är 2-10.
Klicka på länken. =)
http://www.skapanytt.se/gallery/photo/546


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar