torsdag 28 juni 2012

Pysseldag

Igår hade jag pysseldag här hos mej. Tomas greja ute och Anton var hos sin farfar med familj.
Här kommer lite bilder på det som blev gjort.

Glada Sonny


Syster Jeanettes kort. Gjord av vår kökstapet.

Sonnys blockljus

Sonnys kort

Jeanettes julkort, rosen har hon gjort själv.

Mitt bidrag i svensk scrapbooking 

Mitt bidrag i svart vitt utmaningen, där minst tre röda blommor skulle finnas med.

Och mitt bidrag i skissutamaningen. Blev ett julkort. :)
Herregud vad skönt det är att träffa lille Anton igen. Han har inte varit hemma sen i måndags och han kom hem igår (onsdag) jag jobba och kom inte hem förens 17.30 idag (torsdag). Man blir så himla glad och jag har saknat honom så mycket, men han har haft det bra hos sin farfar. :)

Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Vad roligt med en pysseldag, så mycket fint ni har gjort. Lycka till i utmaningarna. Ha det gott. Kram Nina

    SvaraRadera