fredag 31 januari 2014

Hej

Hur har ni det i vintern?
Här har vi massor med snö härligt med lite ljus i mörkret :)
Jag har tagit mej an en månads utmaning hos Creativica, vit och färgglatt var ledorden och så skulle man inspireras av en av de skisser dom hade att välja bland. Jag kanske inte kvalificera mej i tävlingen, men kortet blev jag väldigt nöjd med trots att det inte är så mycket på det egentligen.

Jag har tonat med blå chalk runt om diecuten av Tilda. Jag har använt mej av paper piecing på Tildas klänning, hon blev så söt. Jag rekommenderar denna tekniken om man som jag inte vill färglägga. Jag har tagit stardust glitter runt om Tilda och runt om hela kortet.
Blommor från WOC swirl från pyhobby.



Ni har till midnatt på er om ni vill vara med i Creativicas tävling :)

Hoppas det inte dröjer för länge till nästa gång vi ses.

<3

2 kommentarer:

  1. Det är klart att du har kvalificerat dig för att vara med i tävlingen. Kortet är ju båda vitt och färgglatt och en suveränt fin tolkning av en av mina skisser som var med. Så sött! vi röstar för fullt just nu. Hälsningar från Anki

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Så snyggt med allt det vita och de färgglada blommorna. Gillar hur du låtit Tilda hålla en ros i handen, det är jättefint!

    SvaraRadera