torsdag 20 februari 2014

Decopage

För ett par veckor sedan tog jag barnen med mej till Torp i Uddevalla, först var vi på köpcentret sedan Ikea. Säger bara wow vad duktiga barnen var!! Inget gnäll och det var så mysigt :D.

Vi var inne på Ikea och där hitta jag fina servetter som jag har använt till att decopaga ;) krukor.
Jag använde två olika tekniker, den ena klippte jag ut remsor som jag sedan "lacka" över och den andra la jag bara servetten på och "lack" över . Jag tyckte den andra tekniken blev bättre, får se om jag gör om den första. Fint blev det iallafall. :D. Innan jag började m
ålade jag krukan med ett lager ljusfärg.

Mina saint paulior trivs bra :)





Vålnaden i fönstret säger tack för sig för denna gången.
Pussar!

1 kommentar:

  1. Vad fina krukorna blev. Vålnaden känner jag igen:)) Hon är snäll, så du behöver inte vara rädd. Kram

    SvaraRadera