onsdag 6 februari 2013

Fortsätter

Jag fortsätter att göra LO's från vår bröllopsdag. Här ser ni min make, älskar verkligen hans leende <3.


Använde mej av stansen jag vann på maran. 3dkuddar fick det bli också


Plocka upp färgen på kortet i rhinestones hjärtan

Använde mej av crackelpaint

Idag har jag varit ute och handlat. Nu är kläderna för bebisen klart, behövde inte så mycket. Newbie kollektionen från Kappahl är så söt (setet till vänster), det setet blir det bebisen får åka hem i. Tre par byxor och två pyjamas fick följa med också.

Självklart fick Anton lite nytt, t-shirts och byxor har han lite dåligt med. Byxor är svårt till Anton eftersom han är lite kort men rund om magen och byxorna måste ju gå att leka i. Får se om dessa härligt röda passar.

Mamma fick lite med ;). Leggings, t-shirt och sockar.

Köpte mej en Magnolia stämpel på rea också, den får jag göra något av och visa er :). En spritstyll blev det också, får se om jag gör några fina cupcakes till alla hjärtans dag.

Kan ju säga att scrapbookingmaror ger mersmak. Jag och svägerskan har anmält oss till två stycken, Salebyscrappen och Frändescrappen. Ska bli så roligt!

Todeloo!

1 kommentar:

  1. Snygg Lo. Gillar det krackelerade. Söta kläder .
    Roligt med mara. Jag jobbar när den är i mars. Men har anmält mig till Grästorp i oktober. Kram

    SvaraRadera