måndag 26 juni 2017

Det går mot sitt slut

Idag är sista gången jag bloggar som DT för KennyK stamps. Det är verkligen otroligt sorgligt att dom lägger ner :(, Jag tokgillar deras stämplar så himla mycket. Men jag önskar Elena och hennes familj stort lycka till <3

Till mitt sista inlägg tänkte jag visa mina fem favorit kort med en KennyK stämpel

5. Detta kortet gjorde jag för över två år sedan och är bland dom första digitala stämplar jag köpte från KennyK.

Cabaret


4. Förra året fick jag den stora äran att vara gäst hos KennyK och deras stämpel släpp. Denna stämpeln blev verkligen en favorit. :)

Elfie Selfie


3. Ett pastelligt steampunk kort. Jag gillade verkligen att göra detta kortet, många digitala stämplar i bakgrunden och pastelliga brusho.

Scarlett West



2. Ett julkort i rosa. Jag tycker det är roligt att göra lite oväntande kort i annorlunda färger och detta julkortet blev så himla sockersött. :)

1.Och favoriten är detta kortet som jag gjorde till KennyK stamps Halloween utmaning i höstas och det var detta kortet som gjorde att jag blev månadens hottie. Och istället för att bli gäst tre månader så blev jag fast DT. Vilken dröm som gick i uppfyllelse. <3


Det är bara några få dagar kvar innan webshoppen lägger ner (30 juni), så passa på att skaffa alla dina favorit stämplar <3
Här har du webshoppen




Ha det bra KennyK Stamps fans, vi ses ute i cyberrymden 
<3




1 kommentar:

  1. Ja hvor er det bare trist, at de lukker nu. Det er bare en hel æra der slutter her, og man kan næsten slet ikke forstå det, men det går vel op for os alle på et tidspunkt, når de er helt væk SUK.
    Men hvor er det flotte kort, som du viser her idag igen, men de blir bare aldrig umoderne men er fine og sjove til enhver lejlighed.

    SvaraRadera