onsdag 28 juni 2017

You're magical!

https://www.someoddgirl.com/products/rapunzel-digi-stamp-set
Hej!
Idag bloggar jag ytterligare ett kort med en clearstamp som har blivit digitalstämpel

Rapunzel 

och man kan antingen köpa bara henne eller ett helt set med blommor och olika texter till.

Men jag har valt en passande text från KraftinKimmie Stamps.
Detta sättet att färglägga hennes hår har jag funderat på länge och nu passade det perfekt med Rapunzels långa vackra hår. <3


Hon är färglagd med copics:
Hud: E0000-000-21-11-04 R20-32-22
Hår: BG0000-000 B00 BV08 B69 C7 100, Vit gelpenna
Klänning: RV11-32-34 E04 N7

Jag är galet nöjd med henne och jag tycker hon passar fenomenalt alldeles ensam med en liten text till. Färgläggningen talar sitt tydliga språk och övriga dekorationer skulle nog inte passa in.

Hoppas ni har en fin sommar <3 så hörs vi snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar