söndag 4 juni 2017

Sorgligt farväl

Det är med sorg jag säger att stämpel företaget KennyK Stamps som jag är DT för kommer lägga ner den 30 juni. Kenny som gör stämplarna har ett framgångsrikt illustrations företag och familj så stämpel företaget hinns inte med.



Så vi i design teamet plus massa gäst designer och Elena (Kennys fru) bjuder in till en månadslång farväl fest i KennyK gruppen på facebook.

https://www.facebook.com/groups/ClubKennyK/?fref=ts

Jag kommer göra två farväl inlägg denna månaden och jag börjar med att visa mitt första kort som jag gjorde med en KennyK stämpel och min första kärlek för stämplarna.

Bathing Beauty


Och med detta kortet vill jag visa att med lite vilja, tid och träning så kommer man dit man vill. Jag trodde aldrig när jag gjorde detta första kortet att jag skulle kunna bli med i deras DT.
Och så tänkte jag att jag uppdatera kortet till hur jag färglägger idag och använder samma layout, typ. Kortet ovan är färglagt med promarkers och akvarellpennor. Kortet nedan är färglagt med copics.



Hud: E000-00-21-11-04 R20-32-22
Hår: Y21 YR23 E15-18
Kläder: R22-29-46-59 C5

KennyK Stamps har megarea nu när butiken stänger ner, så passa på att köp för sedan finns dom inte till försäljning längre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar