fredag 2 september 2011

Julkort

Är det för tidigt att börja längta till julen?
Förra julen blev inte så mycket till jul, då vi spenderade nästintill hela december på sjukhuset, med vår bebis Anton som föddes 7 veckor förtidigt. Härlig julklapp var det och vi kom hem två dagar innan julafton på permission.
Men i år kommer det bli kul, ska snart till Ullared Gekås och börja handla julklappar och födelsedags presenter. Vi kommer få en till bebis i familjen i oktober, det är min bror som väntar sin andra son. Så mysigt! Jag hälsa på dom igår och deras först födda, mitt fadderbarn är så otroligt söt. Han är 2 i december, busig som bara den, hihi.

Men till julkorten jag har börjat med. Självklart kommer vi ta ett fint kort på Anton och skicka med. Därför har jag valt att göra crisscross kort, då är det bara att lägga i kortet. Sen är det bra med denna storleken för man kan använda vanliga kuvert. Skulle vilja ha dom kvadratiska men sådana kuvert är lite dyra för min smak.
Här har ni ett smakprov. Papper från Panduro och egen gjort.


Ros från WOC


Anton fyller 9 månader by the way. Grattis till honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar